Rakietowy system sprzedaży 🚀

Lekcja pokazowa – Etap II: POSZUKIWANIE fragment lekcji

Wersja audio:

 

 

Warstwa tekstowo – wizualna:

Drugi etap lejka to poszukiwanie. Klient dowiedział się już o Tobie, masz jego uwagę, bo zaznajomił się już z Twoją treścią. Teraz czas na to, żeby mógł:

  • zdobyć więcej informacji o Tobie,
  • zapoznać się z ofertą,
  • poznać produkty.

To jest też moment, w którym mogą pojawić się dodatkowe pytania i prośba o kontakt. Dobrze się do tego przygotuj.

Jak ułatwić klientom poszukiwanie?

Po pierwsze: daj szansę na bliższe poznanie. Jeśli działasz na Instagramie, stwórz serię wyróżnionych relacji, w których zawrzesz wszystkie kluczowe informacje o Tobie, Twojej działalności i możliwości zakupów. Dobrze, jeśli pojawi się wśród nich również seria rekomendacji od klientów. Mądrze wykorzystuj też link w opisie profilu. Pamiętaj, że nie musisz ograniczać się do jednego. W internecie znajdziesz sporo narzędzi, które umożliwiają dodanie do profilu całego drzewka linków. Na przykład linktree. Po drugie: opcja wysyłanie do Ciebie wiadomości musi być dostępna. Wielu klientów potrzebuje sobie pogadać przed tym, jak zdecyduje się na zakup. Nie odbieraj im tej szansy. No i nie zapominaj, żeby zaglądać na swoją skrzynkę! Nic tak nie odstrasza, jak wrażenie, że na tym profilu od dawna hula tylko wiatr. Jeśli działasz na Facebooku: wykorzystuj opcję przypinania postów, uzupełnij WSZYSTKIE informacje o sobie, nie pomijaj takich kwestii, jak poprawne dodanie danych adresowych i telefonicznych. Jeśli prowadzisz sklep, skonfiguruj go też na Facebooku. Masz taką możliwość, nawet jeśli nie masz strony internetowej. W takiej sytuacji po prostu sposobem finalizacji transakcji jest wysłanie do Ciebie wiadomości. Twoja strona internetowa, jeśli ją masz, powinna zawierać:

  1. skrupulatnie przygotowane informacje „O mnie”,
  2. dobrze przemyślaną zakładkę „Kontakt”.

A może przyda Ci się funkcja formularza kontaktowego zamiast prosić klientów o wysyłanie standardowych mejli? Bardzo fajnym trickiem jest też dodanie swojej pinezki w Google, jeśli masz pracownię, sklep stacjonarny, prowadzisz warsztaty – poświęć trochę czasu na dodanie „swojego miejsca” na świecie i w Mapach Google. Wymaga to co prawda nieco czasu, bo trzeba poczekać, aż od Google przyjdzie e-mail, ale jeśli potwierdzisz, że rzeczywiście: pod tym adresem można Cię znaleźć – to zyskujesz tak fajną opcję, jak dodawanie swojej własnej lokalizacji do postów, no i zaczniesz się pojawiać w wynikach wyszukiwania również na Mapach Google, a to naprawdę wiele daje. Kiedy już wprowadzisz te zmiany, zleć audyt Twoich miejsc w sieci profesjonaliście, który zna się na rzeczy i od razu powie, co jest nie tak albo kompletnemu laikowi, ale za to osobie, która może być Twoim klientem. Sprawdzisz w ten sposób, czy Twój profil/strona są czytelne, czy łatwo się po nich poruszać no i czy wszystkie informacje potrzebne do zakupu są łatwe do znalezienia. Daj się wypróbować Jest taka technika sprzedażowa, którą nazywa się potocznie szczeniakiem….

 

cena 229 zł

zamiast 299 zł jeszcze tylko przez:  
Opinia artystki malarki o kursie

Dodaj komentarz

3 komentarze do wpisu „Rakietowy system sprzedaży 🚀”

  1. Hejka
    “Masz 6 dni 23 godziny 54 minuty pozostałych w kursie” – znaczy to że mam tydzień na ukończenie?

    • Cześć 🙂 Nie, to orientacyjny czas, jaki zajmie przepracowanie kursu. Nie musisz się nim sugerować. Zmieniliśmy już tę informację na 365 dni, żeby nikt nie czuł, że zegar tyka. 😉 Przyjemnego kursowania!

  2. Skończyłam. Zajęło mi to nieco ponad 3 h łącznie z robieniem notatek. Kurs ma konkretne schematy działania, przykłady – co dla mnie jest bardzo ważne. Teraz pozostaje wdrożyć w życie. Zaczynam od razu.

Możliwość komentowania została wyłączona.

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00