Zacznij zarabiać
na twórczości
To książka dla Ciebie, jeśli
Co to za książka?
Pobierz bezpłatny fragment książki
Spis treści
Wstęp
Rozdział I: Czego skuteczny artysta nigdy nie robi?
Nie bój się oceny
Nie staraj się spodobać każdemu
Nie wpadaj w pułapkę perfekcjonizmu
Nie działaj chaotycznie
Nie poddawaj się, kiedy efektów nie widać od razu
Nie zgadzaj się na wykorzystywanie
Podsumowanie
Rozdział II: Jakie przekonania blokują Twoją twórczość?
Przestań się porównywać
Przestań pracować do granic możliwości
Wyłącz myślenie „to za mało”
Przestań szukać wymówek
Przestań przyjmować toksyczne przekonania
Przekonania, które Cię blokują
Sprzedaż traktujesz jako test
Lęk przed porażką
Lęk przed odrzuceniem
Udajesz kogoś innego
Myślisz, że chodzi tylko o Ciebie
Lęk przed sukcesem
Wstydzisz się sprzedawać
Traktujesz sprzedaż jako napad na bank
Podsumowanie:
Rozdział III: Jak sprzedawać swoją twórczość? – Gotowe strategie
Jak zarabiać na pisaniu?
Jak sprzedawać prace graficzne?
Jak zarabiać na komponowaniu muzyki?
Jak sprzedawać rękodzieło?
Rozdział IV: Grosz do grosza i będzie crowdfunding
Crowdfunding – z czym to się w ogóle je?
Dlaczego ktokolwiek miałby wpłacać Ci pieniądze?
Zadaj sobie 3 zajebiście ważne pytania: What? How? Why?
Rozbiórka zbiórki na czynniki pierwsze, czyli jak to zrobić, żeby zebrać?
Rozdział V: Sprzedawaj bez sklepu
Dlaczego warto mieć sklep na swoim Fanpage’u
Jak założyć sklep na Facebooku?
Rozważ Allegro
Spersonalizowane zamówienie za pomocą formularzy Google
Rozdział VI: Co może pójść nie tak?
Jak przełamać impas tak zwanych martwych sezonów?
Powiedzą Ci, że za drogo
Czym jest klęska urodzaju dla twórcy i dlaczego Urząd Skarbowy jest w to zamieszany?
Rozdział VII: Freelancer a podatki – jak to ogarnąć?
Jak rozlicza się freelancer bez działalności gospodarczej?
Umowy cywilno-prawne
Fundacje i inkubatory wspierające przedsiębiorczość
Platformy dla freelancerów
Działalność nierejestrowana
Co dalej?
Podziękowania
Poznaj nas
Erwin Gałan – marketing z petardą
Jestem marketerem i dyplomowanym psychologiem. Od 5 lat zajmuję się kreowaniem marek i tworzeniem strategii marketingowych. Zaprojektowałem markę u Kawiarza, która w 2 lata przekształciła się w spółkę akcyjną i rozpoczęła innowacyjny projekt Kawiarzomatów. Do moich ostatnich największych sukcesów marketingowych należy kampania dla jednego z klientów, w ramach której
P.S. wpisz w Google “osoba kreatywna”, a na samej górze pojawi się artykuł z mojego bloga erwingalan.pl
Andżelika Kolebuk – umiem w wydawanie książek
Do tej pory wydałam już 10 publikacji. Kolejne 5 przygotowałam do druku. Jestem też literaturoznawcą w trakcie doktoratu i copywriterem, nie tylko od SEO. Przez 4 lata bezpośrednio współpracowałam z artystami, pomagając im w spełnianiu marzeń dzięki mojej własnej fundacji. Teraz piszę swoją książkę – rozprawę doktorską.
Książkę otrzymasz
w formacie PDF, MOBI i EPUB!
Dzięki temu możesz ją czytać na smartfonach, czytnikach e-booków, laptopie i innych urządzeniach mobilnych. To książka, którą się pracuje, a dzięki temu, że jest wyprodukowana w formie e-booka możesz ją mieć zawsze przy sobie!
Ile kosztuje ta książka?
W tym miejscu pewnie zastanawiasz, ile kosztuje cały zestaw gotowych strategii, narzędzi, 125 gotowych pomysłów, które pomogły już ponad 3000 czytelnikom? Pytaliśmy wielu z nich ile powinna kosztować ta książka i dostaliśmy informację, że tyle co porządne szkolenie online, ponieważ mówimy tylko konkretami i podajemy prawdziwe rozwiązania, prawdziwych problemów. Możesz sprawdzić ile kosztują takie szkolenia…
Ale dzięki temu, że odnalazłeś nas tak szybko, to masz szansę kupić naszą książkę za 44 zł właśnie przez tę stronę. Cena naszego podręcznika będzie wzrastać więc nie lepiej nie czekaj, tylko wyjdź z szuflady już dziś! Od 5 marca 2021 książka będzie już droższa.
Masz efekt 6 miesięcy naszej pracy za 44 zł, a za tyle możesz kupić: