Zacznij zarabiać na twórczości!

\

Opisujemy najlepszy sposób na to, jak zyskać fundusze na start w działalności artystycznej

\

Zdradzamy techniki, dzięki którym szybko zdobędziesz nowych klientów

\

Dajemy Ci gotowe szablony składania zamówień na Twoją twórczość

\

Omawiamy najlepsze platformy do zarabiania na twórczości

\

Pokazujemy, co utrudnia Ci sprzedaż swoich pomysłów

\

Prezentujemy gotowe strategie zarabiania na pisaniu, grafice, muzyce, rękodziele i twórczości w ogóle

\

Opisujemy sposoby na to, jak rozwiązać sprawy podatkowe bez działalności gospodarczej

\

Podpowiadamy, jak prowadzić sklep internetowy bez żadnych inwestycji!

To książka dla Ciebie

jeśli:

\

Nie wiesz jak skutecznie sprzedawać swoją twórczość

\

Nie możesz się przełamać, aby sprzedawać swoje produkty

\

Potrzebujesz ukierunkowania i wskazówek, od czego zacząć lub co zmienić

\

Szukasz inspiracji i świeżego spojrzenia na kwestię zarabiania na twórczości

\

Brakuje Ci pomysłów, jak dotrzeć do klientów

\

Nie wiesz, jak znaleźć sposób na finansowanie swojej twórczości

\

Potrzebujesz zastrzyku energii i motywacji do tego, żeby postawić krok naprzód w karierze twórcy

Co to za książka?

\

To książka, z którą się pracuje

\

To książka, która zawiera tylko SPRAWDZONE informacje

\

To książka napisana rzetelnie i konkretnie

\

To książka, do której się wraca

\

To książka bez lania wody - QUALITY CONTEN ONLY

Pobierz bezpłatny fragment książki

Opinie czytelników

opinia jak przestać tworzyć do szuflady i zacząć zarabiać
opinia jak przestać tworzyć do szuflady i zacząć zarabiać
opinia jak przestać tworzyć do szuflady i zacząć zarabiać
opinia jak przestać tworzyć do szuflady i zacząć zarabiać
opinia jak przestać tworzyć do szuflady i zacząć zarabiać
opinia jak przestać tworzyć do szuflady i zacząć zarabiać
opinia jak przestać tworzyć do szuflady i zacząć zarabiać
opinia jak przestać tworzyć do szuflady i zacząć zarabiać

Spis treści

Wstęp
Rozdział I: Czego skuteczny artysta nigdy nie robi?
Nie bój się oceny
Nie staraj się spodobać każdemu
Nie wpadaj w pułapkę perfekcjonizmu
Nie działaj chaotycznie
Nie poddawaj się, kiedy efektów nie widać od razu
Nie zgadzaj się na wykorzystywanie
Podsumowanie
Rozdział II: Jakie przekonania blokują Twoją twórczość?
Przestań się porównywać
Przestań pracować do granic możliwości
Wyłącz myślenie „to za mało”
Przestań szukać wymówek
Przestań przyjmować toksyczne przekonania
Przekonania, które Cię blokują
Sprzedaż traktujesz jako test
Lęk przed porażką
Lęk przed odrzuceniem
Udajesz kogoś innego
Myślisz, że chodzi tylko o Ciebie
Lęk przed sukcesem
Wstydzisz się sprzedawać
Traktujesz sprzedaż jako napad na bank
Podsumowanie:
Rozdział III: Jak sprzedawać swoją twórczość? – Gotowe strategie
Jak zarabiać na pisaniu?
Jak sprzedawać prace graficzne?
Jak zarabiać na komponowaniu muzyki?
Jak sprzedawać rękodzieło?

Rozdział IV: Grosz do grosza i będzie crowdfunding
Crowdfunding – z czym to się w ogóle je?
Dlaczego ktokolwiek miałby wpłacać Ci pieniądze?
Zadaj sobie 3 zajebiście ważne pytania: What? How? Why?
Rozbiórka zbiórki na czynniki pierwsze, czyli jak to zrobić, żeby zebrać?
Rozdział V: Sprzedawaj bez sklepu
Dlaczego warto mieć sklep na swoim Fanpage’u
Jak założyć sklep na Facebooku?
Rozważ Allegro
Spersonalizowane zamówienie za pomocą formularzy Google
Rozdział VI: Co może pójść nie tak?
Jak przełamać impas tak zwanych martwych sezonów?
Powiedzą Ci, że za drogo
Czym jest klęska urodzaju dla twórcy i dlaczego Urząd Skarbowy jest w to zamieszany?
Rozdział VII: Freelancer a podatki – jak to ogarnąć?
Jak rozlicza się freelancer bez działalności gospodarczej?
Umowy cywilno-prawne
Fundacje i inkubatory wspierające przedsiębiorczość
Platformy dla freelancerów
Działalność nierejestrowana
Co dalej?
Podziękowania

Autor

Erwin Gałan – marketing z petardą

Erwin Gałan Marketingowiec

Jestem marketingowcem i dyplomowanym psychologiem. Od 5 lat zajmuję się kreowaniem marek i tworzeniem strategii marketingowych. Zaprojektowałem markę u Kawiarza, która w 2 lata przekształciła się w spółkę akcyjną i rozpoczęła innowacyjny projekt Kawiarzomatów. Do moich ostatnich największych sukcesów marketingowych należy kampania dla jednego z klientów, w ramach której

\

W ciągu 24 godzin zarobiliśmy

556 659,00 złotych

dochód ze sprzedaży

P.S. wpisz w Google “osoba kreatywna”, a na samej górze pojawi się artykuł z mojego bloga erwingalan.pl

Autorka

Andżelika Kolebuk – umiem w wydawanie książek

Erwin Gałan Marketingowiec

Do tej pory wydałam już 10 publikacji. Kolejne 5 przygotowałam do druku. Jestem też literaturoznawcą w trakcie doktoratu i copywriterem, nie tylko od SEO. Przez 4 lata bezpośrednio współpracowałam z artystami, pomagając im w spełnianiu marzeń dzięki mojej własnej fundacji. Teraz piszę swoją książkę – rozprawę doktorską.

\

10 publikacji, 5 przygotowanych do druku

Kupując książkę otrzymasz ją
w formacie PDF, MOBI i EPUB!

Dzięki temu możesz ją czytać na smartfonach, czytnikach e-booków, laptopie i innych urządzeniach mobilnych. To książka, którą się pracuje, a dzięki temu, że jest wyprodukowana w formie e-booka możesz ją mieć zawsze przy sobie! 

Ile kosztuje nasza książka?

W tym miejscu pewnie zastanawiasz, ile kosztuje cały zestaw gotowych strategii, narzędzi, 125 gotowych pomysłów, które pomogły już ponad 2300 czytelnikom? Pytaliśmy wielu z nich ile powinna kosztować ta książka i dostaliśmy informację, że tyle co porządne szkolenie online, ponieważ mówimy tylko konkretami i podajemy prawdziwe rozwiązania, prawdziwych problemów. Możesz sprawdzić ile kosztują takie szkolenia… 

Ale dzięki temu, że odnalazłeś nas tak szybko, to masz szansę kupić naszą książkę za 43 zł właśnie przez tę stronę. Cena naszego podręcznika będzie wzrastać więc nie lepiej nie czekaj, tylko wyjdź z szuflady już dziś! Od 26 sierpnia 2020 książka będzie już droższa. 

Masz efekt 6 miesięcy naszej pracy za 43 zł, a za tyle możesz kupić:

3 kawy w kawiarni

Obiad w restauracji

2 bilety do kina

Newsletter kreatywny

ikona-wyjdz-z-szuflady2
Grupa na Facebooku

Wyjdź z szuflady - zarabiajmy na twórczości

Jeśli masz własnego bloga, kanał YT lub inne medium, na którym publikujesz swoje treści i chciałbyś podzielić się wiedzą, a przy okazji dotrzeć do szerszej publiczności lub po prostu zdobyć link na swoje WWW, to pisz śmiało na:

Postaw nam kawę

Jeśli masz ochotę i podoba ci się to, co tworzymy.

KONTAKT

Zgoda

5 + 7 =

TWORZĘ TO