-
Jak korzystać z tego kursu
-
Podstawowy błąd w myśleniu o sprzedaży
-
Sprzedawaj ze zrozumieniem
-
Sprzedaż konsultacyjna
-
Sekrety liczby Dunbara
-
Planowany kontakt
-
Internetowe kuluary na wagę “złotych”
-
Upselling i Cross-selling*
-
Jak rekomendować i zdobywać rekomendacje, żeby sprzedawać więcej
-
Grzejnik – jak mieć miłych i ciepłych klientów
-
Zrezygnuj z niektórych klientów – serio
-
Sprawdzony sposób na przyciągnięcie klienta
-
PRIVATE SHOW (bez skojarzeń)
-
Zapisy na kontakt z Tobą – nienachalny autorytet, który sprzedaje
-
5 minut zamiast 30 - follow-up
-
Kuszący limit
-
KOMBO: Czas, limit, oferta, grupa, problem, korzyść – KILLER
-
Jak wykorzystać słowo, które otwiera wszystkie drzwi
-
Jak opowiadać historie i nie musieć sprzedawać *
-
Poznaj i ukochaj klienta
-
3 proste, nienachalne i kluczowe pytania sprzedażowe
-
Proces podejmowania decyzji – jak zrozumieć psychikę klienta
-
Daj wybór - z umiarem
-
Newsletter sprzedaje – dlaczego i jak
-
Formy finansowania projektów, które klient chętniej zaakceptuje
-
Twój mistrzowski kanał sprzedaży
-
Niech inni sprzedają za Ciebie
-
Skoro, to... Czyli reguła konsekwencji
-
Tempo, tempo, tempo *
-
Webinar + narzędzia + schematy
-
Akt łaski – autorska technika nienachalnej sprzedaży
-
Zachowaj twarz i kolor
-
Mała wielka kampania
-
Psychologiczne przygotowanie do sprzedaży
-
Prawdziwa wdzięczność
-
Prośba o pomoc jako jeden z najszczerszych komplementów
-
Okazje sprzedażowe
-
Grupa networkingowa
Liczba Dunbara – co to jest
Zrozumienie na czym polega liczba dunbara pomaga wielu ludziom otworzyć regularną sprzedaż.
Dunbar to psycholog ewolucyjny, który badał naczelne i sposoby organizowania się ludzi na przestrzeni wieków.. Odkrył, że ludzie najlepiej czują się w grupach 148 znajomych. W takiej grupie jesteśmy w stanie utrzymać prawdziwe relacje (wszyscy znają wszystkich).
Jak wykorzystać liczbę Dunbara?
W sieci bliskich kontaktów masz około 148 osób. Powiedzmy, że wśród nich znajduje się 8 osób, które znasz lepiej i są to Twoi bliżsi znajomi.
Utrzymuj coraz lepsze relacje z tymi ludźmi. Po prostu. Po ludzku. Pytaj co u nich, komentuj, zaczepiaj, okazuj wdzięczność. PO LUDZKU. Powinniście się znać na tyle, że oni wiedzą, co robisz Ty i Ty, co robią oni.
Każda z tych osób zna kolejne 148 osób.
Łącznie (8 x 148) znacie 1184 osoby.
Wśród 1184 osób znajdzie się przynajmniej kilku Twoich klientów.
Teraz zadbaj o to, aby Twoi bliscy chcieli Cię polecać i wiedzieli, że mogą to robić + powiększaj liczbę znajomych, których znasz dobrze.
Pozostałe karty pozwolą Ci odkryć, jak jeszcze lepiej wykorzystać tę wiedzę.