Jak sprzedawać, kiedy nie lubisz sprzedawać? PRO

Ciepły kontakt – świeże bułeczki

Wiesz już, że istnieją rekomendacje ogólne, które możesz zamieścić na swojej stronie www, na Facebooku, czy w Google. Istnieje także rodzaj rekomendacji bezpośrednich. Rekomendacje bezpośrednie często rozumiane są błędnie, jako zwykły kontakt do osób, które potencjalnie mogą być zainteresowane współpracą z Tobą. Jednak są tak naprawdę “pół-rekomendacje”. Pełna rekomendacja bezpośrednia ma miejsce, kiedy Twój sprzymierzeniec, czy inaczej osoba, z którą masz zbudowaną relację lub macie za sobą pozytywne doświadczenie współpracy opowie o Tobie potencjalnym klientom i zorganizuje wspólną konwersację.

Ciepła rekomendacja bezpośrednia

To sytuacja, w której masz dobre warunki do rozmowy, jesteś oczekiwany i dobrze zapowiedziany. Dawniej na dworach szlacheckich zapowiadało się gości. Poza nadętym i potencjalnie snobistycznym zachowaniem, miało to także bardzo użyteczną funkcję. Otóż osoba zapowiedziana mogła czuć się bardziej komfortowa i skuteczniej nawiązać kontakty towarzyskie lub biznesowe. Na przestrzeni dziejów ta tradycja prawie wymarła, jednak najbardziej wytrawni networkerzy wciąż ją praktykują, a dziś i Ty masz dostęp do tej wiedzy.

Dodaj komentarz

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00