-
Jak korzystać z tego kursu
-
Podstawowy błąd w myśleniu o sprzedaży
-
Sprzedawaj ze zrozumieniem
-
Sprzedaż konsultacyjna
-
Sekrety liczby Dunbara
-
Planowany kontakt
-
Internetowe kuluary na wagę “złotych”
-
Upselling i Cross-selling*
-
Jak rekomendować i zdobywać rekomendacje, żeby sprzedawać więcej
-
Grzejnik – jak mieć miłych i ciepłych klientów
-
Zrezygnuj z niektórych klientów – serio
-
Sprawdzony sposób na przyciągnięcie klienta
-
PRIVATE SHOW (bez skojarzeń)
-
Zapisy na kontakt z Tobą – nienachalny autorytet, który sprzedaje
-
5 minut zamiast 30 - follow-up
-
Kuszący limit
-
KOMBO: Czas, limit, oferta, grupa, problem, korzyść – KILLER
-
Jak wykorzystać słowo, które otwiera wszystkie drzwi
-
Jak opowiadać historie i nie musieć sprzedawać *
-
Poznaj i ukochaj klienta
-
3 proste, nienachalne i kluczowe pytania sprzedażowe
-
Proces podejmowania decyzji – jak zrozumieć psychikę klienta
-
Daj wybór - z umiarem
-
Newsletter sprzedaje – dlaczego i jak
-
Formy finansowania projektów, które klient chętniej zaakceptuje
-
Twój mistrzowski kanał sprzedaży
-
Niech inni sprzedają za Ciebie
-
Skoro, to... Czyli reguła konsekwencji
-
Tempo, tempo, tempo *
-
Webinar + narzędzia + schematy
-
Akt łaski – autorska technika nienachalnej sprzedaży
-
Zachowaj twarz i kolor
-
Mała wielka kampania
-
Psychologiczne przygotowanie do sprzedaży
-
Prawdziwa wdzięczność
-
Prośba o pomoc jako jeden z najszczerszych komplementów
-
Okazje sprzedażowe
-
Grupa networkingowa
-
Interaktywna karta kursu
Najczęściej popełniane błędy
Najważniejsza w sprzedaży konsultacyjnej jest relacja. Na tym się trzeba skoncentrować. Im masz lepszą relację – tym większa szansa, że uda Ci się sprzedać. Im masz więcej relacji tym więcej sprzedasz.
Na początku jednak zdarzają się błędy, na które warto zwrócić uwagę.
Zbyt silna koncentracja na zamknięciu sprzedaży
Jeśli zbyt mocno skupiasz się na tym, żeby jak najszybciej sprzedać, to prawdopodobnie klient to odczuje. W takiej sytuacji, to Ty stawiasz się w centrum relacji, a klient schodzi na dalszy plan.
Brak przygotowania
Jeśli nie opanujesz zbyt dobrze etapów sprzedaży konsultacyjnej, istnieje szansa, że będziesz sprzedawać bez końca i do transakcji nie dojdzie. Pamiętaj o tym, aby sukcesywnie przechodzić na kolejny etap. Nie zapominaj o poznaniu klienta i jego branży.
Zbytnio koncentrujesz się na sobie
Jeśli to Ty mówisz więcej niż klient, to relacja jest pasywna, a więc słaba. Oznacza, to że klient może nie być wystarczająco zainteresowany. Pamiętaj, aby zadawać pytania, dopytywać, budować zaufanie.
Nie dbasz o informację zwrotną
Klient może posiadać niewypowiedziane obawy przed zakupem. Dlatego zawsze dbaj o to, aby mógł się w pełni wypowiedzieć i sprecyzował swoje obiekcje. Kiedy pojawią się na stole, to można nad nimi pracować i popchnąć sprzedaż naprzód.