Znamy to uczucie, kiedy trzeba zaproponować zakup swoich usług, podać cenę, usłyszeć: „muszę się zastanowić” i czekać kolejne 2 miesiące na następną okazję. Po kilku latach prób, błędów, odbytych kursów, przeczytanych książek i zmarnowaniu z 500 okazji do sprzedaży wiemy, co zrobić żeby zacząć w końcu sprzedawać dużo NAWET JEŚLI TEGO CHOLERNIE NIE LUBISZ.
B) wstydzą się;
C) mają złe doświadczenia i się poddają;
D) nie wiedzą, jak.
to ten kurs sprawi, że zbudujesz regularny dopływ klientów bez stresu!
Sprzedawaliśmy sprzęt RTV, książki, smalec (tak, smalec), produkty cyfrowe, strony internetowe, usługi kreatywne aż po zaawansowane projekty marketingowe i konsultacyjne. Tak, odnosiliśmy porażki. Na początku znacznie więcej niż sukcesów.
Ale nie chcieliśmy na siłę wciskać swoich usług. Czuliśmy, że da się przyciągać ludzi i nienachalnie dawać im szansę na zakup. Wiedzieliśmy, że są na to sposoby, które nie wymagają dodatkowych nakładów finansowych.
I tak rok, po roku zbieraliśmy lekcje sprzedaży, testowaliśmy nowe sposoby i odkryliśmy metody, które działają świetnie i pozwalają sprzedawać bez stresu, lęku i wstydu.
- Jesteśmy praktykami marketingu i sprzedaży, a nie trenerami. Ponad 7 lat zajmujemy się rozwijaniem biznesów, sprzedażą często bardzo trudnych produktów i doskonale znamy wyzwania, z którymi trzeba się zmierzyć, aby zdobywać więcej klientów. Oferujemy wielokrotnie przetestowaną wiedzę i umiejętności.
- Sprzedaż to najważniejszy element biznesu. Czy to nam się podoba, czy nie, to bez sprzedaży nie ma finansów czyli podstawowego paliwa dla firmy. Dlatego ten kurs to jedna z najlepszych inwestycji w rozwój Twojego biznesu.
- Efekty kursu bardzo szybko się zwracają. Poznasz techniki i sposoby, które mają zabójczą skuteczność i sprawiają, że w bardzo krótkim czasie odczujesz poprawę efektów swoich działań sprzedażowych, a co najlepsze – wszystko w zgodzie ze sobą i bez stresu.
Skończyłem sporo szkoleń z zakresu sprzedaży i z każdego czegoś się nauczyłem. Brakowało mi jednak na rynku czegoś kompleksowego, takiej mega pigułki wiedzy. “Jak sprzedawać , kiedy nie lubisz sprzedawać?” to dla mnie kompedium wiedzy na temat sprzedaży. Autorzy kursu dostarczają masę konkretnych wskazówek i rad – prosto i konkretnie (do zastosowania “od zaraz” :-)). Dzieląc się przy tym swoimi doświadczeniami “z własnego podwórka”. Podoba mi się w całym kursie nastawienie na kluczowe wartości w sprzedaży: dobre relacje, autentyczność, bycie ludzkim i prawdziwym, indywidualne podejście i odejście “od schematów”. I co najważniejsze: lekcje nie są bardzo długie, ale za to bardzo “mięsiste”.
Erwin Gałan
Jestem marketerem i dyplomowanym psychologiem. Od 7 lat zajmuję się kreowaniem marek i tworzeniem strategii marketingowych. Zaprojektowałem markę u Kawiarza, która w 2 lata przekształciła się w spółkę akcyjną i rozpoczęła innowacyjny projekt Kawiarzomatów. Do moich ostatnich największych sukcesów marketingowych należy kampania dla jednego z klientów, w ramach której
P.S. wpisz w Google “osoba kreatywna”, a na samej górze pojawi się artykuł z mojego bloga erwingalan.pl
Andżelika Kolebuk
Do tej pory wydałam już 10 publikacji. Kolejne 5 przygotowałam do druku. Jestem też literaturoznawcą w trakcie doktoratu i copywriterem, nie tylko od SEO. Przez 4 lata bezpośrednio współpracowałam z artystami, pomagając im w spełnianiu marzeń dzięki mojej własnej fundacji. Teraz piszę swoją książkę – rozprawę doktorską.
To bardzo obfity kurs, ale tak właśnie chcemy Cię nagrodzić za to, że nam zaufasz! Dodatkowo w kursie znajdziesz sporo materiałów do pobrania oraz:
Sprzedawaj ze zrozumieniem
Sprzedaż konsultacyjna
Sekrety liczby Dunbara
Up selling i Cross selling
Internetowe kuluary na wagę “złotych”
Jak rekomendować i zdobywać rekomendacje
Zrezygnuj z niektórych klientów – serio
Planowany kontakt
Sprawdzony sposób na przyciągnięcie klienta
PRIVATE SHOW (bez skojarzeń)
Zapisy na kontakt z Tobą – nienachalny autorytet, który sprzedaje
5 minut zamiast 30
Kuszący limit
KOMBO: Czas, limit, oferta, grupa, problem, korzyść – KILLER
Jak wykorzystać słowo, które otwiera wszystkie drzwi
Jak opowiadać historie i nie musieć sprzedawać
Poznaj i ukochaj klienta przez jego wątpliwości
3 proste, nienachalne i kluczowe pytania sprzedażowe
Proces podejmowania decyzji – jak zrozumieć psychikę klienta
Oferujemy 37 modułów, ponad 100 lekcji, profesjonalne materiały video, plansze, przykłady, schematy i bardzo cenną wiedzę, która szybko przyniesie zwrot z inwestycji już od 619 zł brutto! Kurs składa się z bardzo konkretnych i dobrze opracowanych modułów, które można śmiało podzielić na 6 – 10 różnych kursów, a u nas masz wszystko w cenie jednego kursu.
Premium
zł
749
- Nieograniczony dostęp do kursu
- 37 modułów
- 101 lekcji
- Nagrania wideo
- Gotowe szablony
- 1 miesiąc dostępu do materiałów PREMIUM (zobacz treści tutaj)
- Interaktywna karta PDF – weź kurs ze sobą i ucz się wszędzie!
Pro
zł
679
- Nieograniczony dostęp do kursu
- 37 modułów
- 101 lekcji
- Nagrania wideo
- Gotowe szablony
- 1 miesiąc dostępu do materiałów PREMIUM (zobacz treści tutaj)
Lite
zł
619
- Nieograniczony dostęp do kursu
- 37 modułów
- 101 lekcji
- Nagrania wideo
Jak sprzedawać, kiedy nie lubisz sprzedawać to kurs dla osób, które nie czują się mocne w sprzedaży, a chciałyby uzyskiwać lepsze przychody. Być może czujesz się introwertykiem, albo sparzyłeś się próbując zdobyć klientów, a może masz inne blokady? To kurs właśnie dla Ciebie. Jeśli jednak umiesz sprzedawać, ale szukasz ciekawych, świeżych i jeszcze bardziej skutecznych sposobów na sprzedaż, to też bardzo skorzystasz na tym kursie.