Blog

Ilustracja artykułu o porozumieniu bez przemocy. Na zdjęciu mężczyzna umalowany jak klaun, który robi minę, wykrywając usta.

Gniew bez agresji i kłótnia bez krzyków, czyli o porozumieniu bez przemocy

Zachowywanie zimnej krwi i opanowania, kiedy całym sobą chce się krzyczeć to prawdziwa sztuka. Pamiętaj jednak, że nie musisz być buddyjskim mistrzem wprawionym w medytacji, żeby nauczyć się porozumienia bez przemocy. Dzisiaj chcę Cię opowiedzieć o tym, jak ja radzę sobie z trzymaniem na wodzy gniewu i gryzieniem się w język wtedy, kiedy naprawdę trzeba … Czytaj dalej

jak-nie-zostać-milionerem-przed-trzydziestką

Jak nie zostać milionerem przed trzydziestką

Już chyba każdy powinien wiedzieć, jak zostać milionerem przed trzydziestką. BA! Nawet w tydzień. W końcu reklamy różnych publikacji o cudownych sposobach na pierwszy milion biją nas po oczach na każdym kroku. Być może, kiedy czytasz ten wpis, już jestem milionerem (uśmiech). Ale w momencie, gdy go piszę, jeszcze nie. Skoro nie jestem tym milionerem, … Czytaj dalej

mops jednorożec - rzadki jak doskonała treść

Quality content – wzór na doskonałą treść

Od zawsze marketingowcy, copywriterzy i reporterzy głowią się, poszukując wzoru na doskonałą treść. Mordują się licznymi kursami, webinarami czy innymi książkami i konsultacjami. Ten wzór to taki absolut marketingowca. Dlaczego tylko mały odsetek treści staje się wiralem, a większość z nich ląduje na dnie internetu? Jaki jest przepis na TREŚĆ DOSKONAŁĄ? Wiadomo, że doskonała treść … Czytaj dalej

5-nieoczywistych-zasad-budowania-marki-osobistej

5 nieoczywistych zasad budowania marki osobistej

Niezależnie od tego, czy jesteś artystą, przedsiębiorcą, ekspertem czy po prostu człowiekiem od rozrywki, jeśli chcesz budować markę osobistą, to zacznij to robić mądrze. Marka osobista to w końcu Twoje dobre imię, na które pracuje się ciężko, a niszczy w jednej chwili.  1. Przestań budować markę osobistą Pewnie sobie myślisz, że nie po to czytasz … Czytaj dalej

9-rzeczy-ktore-pomoga-ci-tworzyc-lepiej-niz-inni

9,75 rzeczy, które pomogą Ci tworzyć lepiej niż inni – Maciej Wojtas

Jestem copywriterem i scenarzystą, a ostatnio bawię się w komponowanie muzyki. Oto 9 rzeczy, które pomagają mi nie schodzić poniżej pewnego poziomu.  Dlaczego w ogóle śmiem udzielać Ci rad? Bo tworzenie mam we krwi. W teście kompetencji Harrisona, profesjonalnym narzędziu, które pomaga określić mocne strony przyszłego pracownika, w kategorii „kreatywność” dobiłem do końca skali.  A … Czytaj dalej

Czy Facebook to dobre miejsce na sprzedaż?

Irytujesz się, bo wciąż nie udało Ci się osiągnąć spektakularnych efektów na Facebooku. Zaczynasz powątpiewać, czy ta platforma się w ogóle nadaje do jakiejkolwiek działalności marketingowej. Z tego wpisu dowiesz się, co blokuje Twoje efekty i utrudnia realizowanie marketingowych celów na Facebooku.  Facebook wywrócił do góry nogami pojęcie sprzedaży przez internet. Dawniej ludzie, żeby coś … Czytaj dalej

Planowanie vs improwizacja: dwie metody pracy twórczej na przykładzie pisania książki

Problemy z napisaniem tekstu o większej objętości (powieść, opowiadanie) często wynikają z tego, że nie mamy na to sposobu. Dowiedz się, jakie są dwa przeciwstawne podejścia do tego zagadnienia i jak je wykorzystać. Dzięki przeczytaniu tego wpisu: dostaniesz 4 porady, jak pracować metodą planową; dowiesz się, jakie są różnice między metodą planową a tworzeniem spontanicznym; … Czytaj dalej

Zdjęcie przedstawia zmięte w kulki dwie kartki papieru i jeden papierowy samolocik. Grafika stanowi ilustrację tekstu o tym, czym jest selfpzblishing.

Selfpublishing, czyli jak się dobrze wydać?

Napisanie książki jest kolosalnym osiągnięciem w życiu twórcy, epokowym, nie do przecenienia. Należy je odpowiednio świętować, najlepiej oczywiście – publikacją. Kiedy już jednak jutrzenka zawrotnej wydawniczej kariery delikatnie przebija się na literackim niebie, zaraz zasłaniają ją czarne chmury… Jakie? Kosztów. Niełatwo w kapitalistycznych, wolnorynkowych warunkach znaleźć wydawcę, który zdecyduje się na poniesienie wydatków związanych z … Czytaj dalej

Dlaczego ludzie kupują sztukę? Lista 14 powodów

Odkąd zaczęła rozwijać się kultura, gatunek ludzki cenił sobie sztukę. Minęły tysiące lat, a my wciąż nabywamy kolejne dzieła. Czy kupujemy z tych samych powodów co 20–30 tysięcy lat temu? Czy tak wiele się zmieniło? W tym artykule spróbujemy zrozumieć, dlaczego ludzie kupują sztukę. Cofnijmy się w czasie o 30 tysięcy lat Dokonania archeologiczne pokazują, … Czytaj dalej

Dodano do koszyka.
0 produktów - 0,00