-
Na czym polega sprzedaż?
-
Z pustego i Salomon nie naleje, czyli o lejku sprzedażowym
- Co to jest lejek sprzedażowy i jakie są jego etapy?
- Etap I: ŚWIADOMOŚĆ – zdobywaj uwagę i buduj świadomość marki
- Etap II: POSZUKIWANIE – intryguj, wzbudzaj zainteresowanie i pozyskuj leady
- Etap III: ROZWAŻANIE – dostarczaj argumentów, które przekonują do zakupu
- Etap IV: PORÓWNYWANIE – dbaj o swoich klientów: ułatwiaj im zakup
- Etap V: DECYZJA – co zrobić, żeby klamka zapadła?
- Drabiną do nieba – Value Ladder dla twórców
- Przykłady Value Ladder dla różnych dziedzin twórczości
- Dziel i rządź, czyli o kategoriach produktów
-
Moduł III: Lepszej gołąb w garści, czyli jak utrzymać klienta?
- Przestań liczyć zyski, licz aktywnych klientów – podstawowe pojęcia do zapamiętania
- Pokaż swoje prawdziwe oblicze dzięki rekomendacjom
- Zajęcia w kuźni, czyli jak utrzymywać ciepłe relacje z klientami
- Bądź posłańcem z dobrymi wieściami – narzędzia marketingowe dla powracających klientów
- Podziel się swoimi wrażeniami z kursu
- Lekcja pokazowa – Etap II: POSZUKIWANIE fragment lekcji
3 komentarze do wpisu „Rakietowy system sprzedaży 🚀”
Możliwość komentowania została wyłączona.
Hejka
“Masz 6 dni 23 godziny 54 minuty pozostałych w kursie” – znaczy to że mam tydzień na ukończenie?
Cześć 🙂 Nie, to orientacyjny czas, jaki zajmie przepracowanie kursu. Nie musisz się nim sugerować. Zmieniliśmy już tę informację na 365 dni, żeby nikt nie czuł, że zegar tyka. 😉 Przyjemnego kursowania!
Skończyłam. Zajęło mi to nieco ponad 3 h łącznie z robieniem notatek. Kurs ma konkretne schematy działania, przykłady – co dla mnie jest bardzo ważne. Teraz pozostaje wdrożyć w życie. Zaczynam od razu.